دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

به گزارش وبسایت کول دانلود قسمت 12 سریال آقازاده قسمت 38 دل و قسمت دهم موچین به همراه انیمیشن آخرین داستان و فیلم اولین امضا برای رعنا در این هفته پخش می شوند. در این مقاله لینک دانلود همگی این آثار درج شده است.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

دانلود قسمت 12 سریال آقازاده

سریال آقازاده با گذشت چندین هفته از پخش و تجربه موفقی که در جذب مخاطب داشته در حال سپری کردن هفته های پرالتهابی می باشد. هر چند که این سریال از همان قسمت نخست نیز توانسته بود که قاپ بینندگانش را بدزد و جای خودش را در بین آثار نمایش خانگی باز کند. تا جایی که در حال حاضر عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است. در این بین بنابر جدیدترین آمارهای سایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته های اخیر رشد بسیار بالایی را داشته باشد که همه این ها موکد این نکته است که آقازاده در حال یکه تازی است.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که روند فساد و تجارت های غیرقانونی نیما بحری و تینا وارد ابعاد تازه ای می شود، خریدهای املاک و زمین های کلان در شمال کشور، تاسیس یا خریدن سهام یک بانک بزرگ و... از آن سو تلاش حامد و همکارانش برای پیدا کردن رد قانون شکنی های او نیز شدید تر می شود. در این بین خطراتی حتی برای خود حامد نیز به وجود می آید. این کش و قوس ها تا مراحل بسیاری ادامه پیدا می کند. در بخش دیگر سریال، فلش بک های همیشگی آقازاده را داریم. جایی که به مراسم تعیین مهریه و زمان عقد و عروسی راضیه و حامد بر می خوریم. خرید سفره عقد و دیگر مسایلی که در این مواقع رایج است. پدر نیما که موقعیت را حطرناک می بیند در تلاش است که با زدوبندهایی که دارد به مقام وزارت برسد. به خاطر عدم همکاری یکی از وزرای دولت، تصمیم می گیرن زیرآب او را بزنند تا بتواند وی به جای او بنشیند. در قسمت یازدهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با بهبود روابط حامد و راضیه آغاز می شود. این دو که تازه از سفر مشهد بازگشته اند به یکباره شاهد تغییراتی در زندگی خود هستند تا جایی که حتی پدر و مادر حامد هم پی به این تغییر رویه می برند. پس از این ها راضیه به خانه قدیمی خودش می رود و در آنجا افراد نیما را می بیند و او به راضیه می گوید که نیما به تو شک کرده است. به نظر می رسد که تیم نیما بر این باورند که راضیه در حال بازی دادن نیما بحری است و از چارچوب های نقشی که برایش تعیین کرده بودند، تخطی کرده است. در ادامه راضیه تصمیم می گیرد گذشته خود را برای پدر حامد بازگو کند. حامد از سوی مافوقش در وزارت اطلاعات باخبر می شود که بر روی گوشی اش، یک برنامه مخرب نصب کرده اند که به وسیله آن مکالمه هایش شنود می شود. مکالمه ها برای نیمه فرستاده می شوند و این کار را نیز راضیه کرده است البته ممکن است که این مربوط به اوایل رابطه بوده باشد. تلاش های حامد برای گیر انداختن نیما و فشار آوردن به بازپرس پرونده هر روز بیشتر و بیشتر می شود. دادگاه یکی از پرونده های نیما که مربوط به خرید آهن آلات می باشد برگزار می شود و انبوهی از ماجراهای دیگر که به نظر می رسد در قسمت های بعدی آقازاده به ریتم تندتر و پرهیجانی تری خواهیم رسید به این معنا که اتفاقات بسیاری در راه است.

حال باید دید که در قسمت دوازدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت 12 سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 12 سریال آقازاده

.

دانلود قسمت 38 سریال دل

سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی با بازی افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی دیگر سریال این روزهای نمایش خانگی می باشد.

در قسمت های پیشین دل دیدیم که با وجود این که مادر آوا از نیات و نقشه های شوم آوا سرانجام باخبر می شود و حتی در چند دقیقه قبل از برگزار شدن مراسم عقد رستا و نکیسا سر می رسد ولی به دلیل تهدید های آوا به خودکشی، مجبور می شود که سکوت کند و چیزی نگوید. چیزی که برای خود ناهید نیز سخت است به سبب این ظلمی که در حق رستا شده است. گرچه آوا این عقیده را ندارد و وی خود را محق می داند و می گوید که آرش از آغاز عشق او بوده است و این تازه رستا بوده است که عشقش را دزدیده است. مراسم عقد علیرغم ادامه بستری بودن خسروخان در ICU به هر ترتیبی که است برگزار می شود.

در قسمت 37 نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با تلاش های دوباره آوا برای نزدیک شدن به آرش همراه بود. وی به نزد آرش می رود و قضیه عقد رستا با نکیسا را بازگو می کند. آوا به خانه آرش می رود و می گوید که به دلیل تلاش هایش برای وصال او و رستا از سمت خانواده طرد شده است و برای همین به این جا آمده است. سپس بین این دو صحبت های فراوانی رد و بدل می شود که در طی مهم ترین آن ها، آرش بیان می کند که دارد تاوان ندیده گرفتن یک عشق قدیمی را می دهد، زمان قبل از رستا یک نفر همیشه به مناسبت های فراوان برای وی کادو می گرفته و به صورت پنهانی بر روی میزش می گذاشته. آوا نیز اعتراف می کند که وی آن کارها را کرده بود. در ادامه رستا به دلیل شباهت تتوی روی دست نکیسا با فرد متجاوز به این نکته پی می برد که این در واقع نکیسا بوده که در شب عروسی با آرش، وی را دزدیده بود. در سمت دیگر ماجرا سرهنگ و دوست قدیمی خسروخان در حال تحقیقات بر روی این جنایت است و به سرنخ های دیگری می رسد.

حال باید دید که در قسمت 38 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت سی و هشتم از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود قسمت 38 سریال دل

.

قسمت دهم سریال موچین

سریال طنز و کمدی موچین در حال حاضر جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی و همچنین تنها سریال کمدی این مدیوم هست که به تازگی آغاز به پخش کرده است. تهیه کنندگی موچین با میثم آهنگری می باشد در حالی که نویسنده و کارگردان این اثر بر عهده حسین تبریزی بوده است.

حمید لولایی , علی صادقی , مرجانه گلچین , امیر نوری, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی بازیگران این سریال را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان موچین نیز آمده است که: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

شما کاربران عزیز را به دانلود قسمت نهم موچین از لینک زیر دعوت می نماییم. جهت دانلود سریال موچین به سایت کول دانلود می بایست که مراجعه کنید. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت دهم سریال موچین

.

دانلود انیمیشن آخرین داستان

انیمیشن آخرین داستان که کاری مشترک از احسان و آرمان رهگذر می باشد و با حضور گروهی از ستارگان سینمایی در نقش صداپیشه ساخته شده است قرار است که اکران آنلاین شود و لینک آن در سایت کول دانلود مهیا شده است.

اشکان خطیبی , باران کوثری , پرویز پرستویی , حامد بهداد , شقایق فراهانی , لیلا حاتمی ، بیتا فرهی، حسن پورشیرازی، فرخ نعمتی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا، زهیر یاری و بانیپال شومون در این پروژه همکاری کرده اند.

در خلاصه داستان آخرین داستان آمده است که : «انسان‌ها به کمک فره ایزدی به قدرت و دانش بالاتری دست پیدا کرده بودند، اما این طمع قدرت باعث گمراهی و نابودی آن‌ها می‌شود. فره ایزدی از انسان‌ها جدا شده و در معرض نابودی توسط تاریکی قرار می‌گیرد. اما قهرمانانی پیدا می‌شوند که برای دفاع از روشنایی، در مقابل تاریکی‌ها می‌ایستند. قهرمانان و نور برای بقا به یکدیگر نیاز دارند.»

دریافت قانونی: دانلود انیمیشن آخرین داستان

.

دانلود فیلم اولین امضا برای رعنا

اولین امضا برای رعنا  عنوان فیلمی محصول 1395 و با تهیه کنندگی و کارگردانی: علی ژکان و همچنین نویسندگی: نغمه ثمینی (نویسنده سریال شهرزاد) می باشد.

این فیلم با سپری کردن مراحل اکران قرار است که همینک از سایت کول دانلود پخش شود. شهرزاد کمال زاده ، علیرضا جلالی تبار، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، محسن عبداللهیان، حمید فلاحی در حالی بازیگران اولین امضا برای رعنا را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن آمده است: داستان نویس به نام جهانگیر گلستانه چند سال قبل با همسرش رعنا ازدواج کرده است. آن دو یک پسر به نام نیما دارند که شش ساله است. جهانگیر سه کتاب چاپ کرده، اما هیچ کدام از این کتاب ها نتوانسته اند برای او پولی به همراه بیاورند. خانواده در خانه ای اجاره ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است زندگی و اجاره مختصری می پرداخته اند، اما طولی نمی کشد که آن دوست قدیمی تماس گرفته و می گوید قصد دارد در خانه اش ساکن شود. این خبر زندگی جهان را به هم می ریزد و… .

لینک قانونی: دانلود فیلم اولین امضا برای رعنا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۶/۱۴
  • ۱۴۲ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی