دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

به گزارش سایت کول دانلود در این هفته قسمت دوم از سریال جدید و جذاب آقازاده به همراه قسمت 29 دل قسمت 17 هم گناه و همچنین فیلم بسیار زیبا و تماشایی طلا در شبکه نمایش خانگی پخش می شوند.

شما می توانید با مراجعه به ,fسایت کول دانلود همه این آثار را دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

 

قسمت دوم سریال آقازاده

جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی با نام آقازاده از هفته قبل که پخش خود را آغاز کرده بود همینک به قسمت دوم خود رسیده است. سریالی که در ابتدای امر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به گزارش ویسایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته نخست رقم قابل توجهی بوده است و انتظار می رود که از هفته دوم این رقم رشد چشمگیری داشته باشد. به هر روی باید دید که در قسمت های بعدی هم این استقبال ادامه خواهد داشت یا خیر.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:”این قصه با خون تموم میشه…” می باشد.

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت دوم سریال آقازاده

 

 

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال هم گناه

قسمت 17 یا به عبارتی قسمت 5 از فصل 2 سریال هم گناه نیز در این هفته پخش می شود. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت های اخیر دیدیم که سرانجام مشخص می شود که گورکن (سردسته اصلی باند قاچاق اسکناس) همان پیمان (پسر فریبرز) می باشد و در واقع فریبرز در آن عملیات ضربتی علیه آن باند خلافکار فه پسر خود شلیک کرده است در حالی که خودش چیزی در این باره نمی دانسته است. رابطه پیمان و سارا کاملا جدی و عیان می شود و این دو به طور علنی نسبت به هم ابراز علاقه می کنند. در سمت دیگر ماجرا رابطه امین و نیکی ظاهرا به بن بست می خورد چرا که راز نیکی فاش می شود و از این حیث لو می رود و امین بسیار وی را بابت این پنهان کاری یکی دو ساله شماتت می کند. در قسمت چهارم فصل دوم نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. قضیه آرمان و زیبا به بن بست می خورد. پس از سارا، این بار مادر آرمان نیز به خانه ای که برای زیبا در نظر گرفته شده بود می رود و وی را از ارتباط با پسرش باز می دارد. در همین اثنا هست که زیبا را به بیمارستان می برند و مشخص می شود که وی مبتلا به یک نوع سرطان قوی و حاد می باشد. سیما در آن هنگام به خانه می آید و وی را به دکتر می برد. پس از آن پسر زیبا از خانه ناپدید می شود ولی بعدا می فهمند که پدرش وی را به خانه خودش برده است. آرمان و زیبا به آدرس شوهر سابقش می روند و می بینند که وی برای بچه پلی استیشن خریده است و با این حربه توانسته او را به خانه خودش ببرد. در ادامه داستان، تلاش های سرگرد صبوری و همکارانش برای پیدا کردن گورکن و البته کسی که نقشه آن ها را به گورکن لو داده است تداوم پیدا می کند. سرهنگ معتقد است که کسی از درون اداره آگاهی این خبر را به بیرون در داده است و در این بین به سه سرباز مشکوک هستند!

حال باید دید که در قسمت پنجم از فصل دوم سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 17 (اپیزود پنجم از فصل دوم) این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 17 هم گناه

  

دانلود قسمت 29 سریال دل

 سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که پرفروش ترین و محبوب ترین سریال این هفته های شبکه نمایش خانگی می باشد.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که آرش بالاخره به این موضوع پی برد که رستا هنوز او را دوست دارد و کارها و موضع قبلی وی بر پایه میلی قلبی اش نبوده است. در زندان، فاراب از شریکش که به زنش مشکوک شده بود و گفته بود که کار لو رفتن جنس ها زیر سر مرسده بوده بوده، انتقام می گیرد. وی فاراب را به دست درازی به مرسده تهدید می کند، فاراب نیز در یک فرصت در حمام زندان رگ وی را می زند. مهران که پس از پیش آمدن قضایای قبلی رستا، به طور کل از او دل بریده است با یک عشق جدید به سر می برد و ابایی هم از ابراز این رابطه جدید ندارد. در طرف دیگر داستان رابی و خاله اش توران در حال پیش بردن نقشه های خود هستند و برای همین نیز در تدارک مراسم عروسی هستند، ولی قضایایی که به چشم می خورد نشان دهنده چیزی بر خلاف خواست آن ها است. قسمت 28 نیز با اتفاقات بسیاری همراه بود. آرش سرانجام می فهمد که از چه طریقی رو دست می خورد. وی مادرش و رابی را متهم به نقشه در جهت بر هم زدن عروسی او و رستا می کند، هر دو نیز این قضیه را اعتراف می کنند. سپس آرش می گوید که عقد من با رابی لغو می شود و از خانه بیرون می زند. در حالی که مادرش شدیدا مخالف این کار آرش بود و به سختی در مقابل وی ایستاده بود ولی رابی به یک باره جلو می آید و می گوید که من از این عشق گذشتم چرا که وقتی آرش دلش با من نباشد برای من نیز فایده ای ندارد. در جریان این بحث ها و مشاجرات پدر آرش نیز هوادار پسرش بود و مادر وی را شماتت می کرد. در سمت دیگر داستان آوا بود که با سیاوش و البته نکیسا دست به یکی کرده بود تا اولا آرش را از سمت رابی برهاند، سپس مانع از نزدیک شدن او به رستا بشود. رستا را به نکیسا برساند و خود نیز به سمت آرش برود. یک داستان عاشقانه پیچیده تودار 4طرفه نامتعارف عجیب!!!

حال باید دید که در قسمت 29 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت بیست و نهم از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت بیست و نهم دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 29 از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 29 سریال دل

 

 

دانلود فیلم طلا

طلا یک فیلم بسیار خوش ساخت، پر محتوا با فیلمنامه ای بسیار زیبا و تماشایی، جدیدترین فیلمی ست که در این هفته پخش می شود. تهیه کنندگی طلا با رامبد جوان و محمد شایسته و همچنین نویسنده: و کارگردان نیز پرویز شهبازی می باشد.

این فیلم که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیل بودن سینماها به صورت آنلاین اکران شده بود همینک به شبکه نمایش خانگی می آید! در فیلم طلا طناز طباطبایی , مهرداد صدیقیان , نگار جواهریان , هومن سیدی , هدی زین العابدین, احترام برومند به ایفای نقش پرداخته اند!

راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند. این خط داستانی طلا است.

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم طلا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۰۶
  • ۱۴۴ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی