دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

به گزارش وبسایت کول دانلود قسمت 26 سریال دل قسمت دوم فصل دوم سریال هم گناه قسمت اول آقازاده و موچین به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسیدند.

شما می توانید با مراجعه به سایت کول دانلود همه این آثار را دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

 

دانلود قسمت چهاردهم سریال هم گناه

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد. از نکات جالب توجه آغاز توفانی فصل دوم این سریال بوده تا جایی که با پخش اپیزود اول از فصل دوم آن دانلود سریال هم گناه به شدت رشد داشته است نسبت به قسمت های پیشین.

در قسمت های اخیر دیدیم که قضیه سارا و حامد به ایستگاه پایانی رسید و سارا به وی دست رد زد و از سویی ماجرای خودش با پیمان وارد فاز تازه تری شده است. پیمان پس از مشاجره لفظی اب که سارا در محل کارش یا حامد داشت وارد اتاق سارا شده و او را دلداری می دهد و سپس او را برای ناهار به رستوران دعوت می کند. در آن جا حامد که آن ها را تعقیب کرده بود از راه می رسد و به این ترتیب داستانشان تمام می شود. فرهاد که به ناچار شبانه به خانه هدیه رفته بود تا در مهمانی که با حضور خانواده هدیه بوده شرکت کند ولی قضیه لو می رود و آرمان همه چیز را متوجه می شود. در ادامه این قسمت اتفاق مهمی می افتد و رودررو شدن پیمان با نیکی می باشد که شاید بتوان آن را سوپرابز این قسمت دانست. این دو گویا در گذشته همدیگر را می شناختند.. باید در قسمت های بعدی دید که داستان این دو نفر به چه ترتیب بوده است! در قسمت اول از فصل دوم نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. این قسمت در واقع شلوغ ترین و پرهیجان ترین اپیزود هم گناه تا این بود. در آغاز، جشن تولد فرهاد را مشاهده کردیم. همه اعضای خانواده صبوری دور هم جمع بودن و برای وی مراسم گرفته بودند. در این بین نامزد فرهاد نیز سر می رسد و از سویی دیگر هدیه نیز به وی زنگ می زند تا به وی تبریک بگوید. همچنین تاریخ عقد نیکی هم برای ماه آینده قطعی می شود. در این مراسم تولد، سارا و پیمان باز هم به یکدیگر نزدیک تر شدند و به نظر می رسد که رشته علایقی بین این دو شکل گرفته است. در پایان تولد، فرهاد به خانه هدیه می رود تا در جشنی که هدیه برایش گرفته شرکت کند که البته هدیه نیز او را حسابی غافلگیر می کند. آرمان نیز در همان شب به نزد زیبا می رود و شب را در خانه وی می گذراند. در ادامه داستان، سیما که خودکشی کرده بود باعث یک سری ماجراها بین آرمان و پدرش می شود. برادر زن فریبرز نیز یک باند حعل کننده اسکناس را به پلیس ها لو می دهد و باعث متلاشی شدن این تیم خلاف می شود!

حال باید دید که در قسمت دوم از فصل دوم سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 14 (اپیزود دوم از فصل دوم) این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت دوم فصل دوم هم گناه

  

دانلود قسمت 26 سریال دل

 سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که پرفروش ترین و محبوب ترین سریال این هفته های شبکه نمایش خانگی می باشد. در هفته های اخیر میزان دانلود سریال دل هر هفته بیشتر شده و یک روند کاملا افزایشی را سپری کرده است. در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که مرسده حاضر به همکاری با فاراب در کارهای خلاف و غیرقانوی اش می شود تا با این کار بتواند جان اتابک را نجات بدهد. فاراب که برای انجام یک ماموریت خلاف برای یکی از خلافکارهای کله گنده از زندان به مرخصی آمده بود در پی عمل کردن نقشه هایش است.

گرچه اتابک آن ها را دنبال می کند و احتمالا در صحنه جرم حاضر خواهد بود. در سمت دیگر داستان نیز سیاوش که به نزد رابی آمده بود پاسخ نه می شنود و مجبور می شود آن جا را ترک کند. در واقع این نقشه اتابک و آوا بوده است که سیاوش را از آلمان به این جا می آورند تا بلکه بتوانند با تشنج رابطه بین آرش و رابی، آرش را باری دیگر بتوانند به رستا نزدیک کنند. رستا نیز که با خواستگاری نکیسا مواجهه شده است نیز به او جواب نه می دهد و می گوید با وضعیتی که دارد نه به او که کلا به هیچ مرد دیگری نمی تواند فکر کند.

قسمت 24 نیز با فاراب با کمک مرسده دست به سرقت مسلحانه می زند. او در حالی که با خود اسلحه حمل می کند مرسده را تحت فشار گذاشته و وی را به یک طلافروشی می برد. سپس با گروگان گرفتن صوری مرسده دست به اسلحه کشی و دزدی از آن جا می کند. ولی غافل از این که اتابک که در آن روز در تعقیب وی بوده او را لو می دهد و با خبر کردن پلیس فاراب را در مخمصه می اندازد. ماجرا به این جا ختم نمی شود. فاراب که بسیار زخم خورده و عصبانی بوده، ولی در نهایت تصمیم می گیرد که مرسده را آزاد کند که برود و خودش نیز تسلیم به پلیس ها بشود. با این اتفاقات حبس بسیار طولانی مدتی در انتظار فاراب خواهد بود. به هر حال مرسده آزاد شده و به نزد اتابک می رود. در سمت دیگر داستان این قسمت سیاوش قرار داشت که هنوز دست بردار نبود از تلاش برای رسیدن به رابی. وی به دیدن آوا می رود و با صحبت با او به دنبال راه دیگری برای نزدیکی به معشوقه خود می شود.

 

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 26 از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 26 سریال دل

 

 

دانلود سریال آقازاده

سریال آقازاده با بازی امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی نیز سرانجام وارد فاز توزیع برای دانلود شده است.

حامد عنقا که برای نخستین بار و در دهه 80 یک سریال را مدیوم شبکه نمایش خانگی تولید کرده بود (وی طراح و نویسنده سریال قلب یخی بود) این بار با سریالی دگرگونه نسبت به سریال های تلویزیونی اخیرش به شبکه نمایش خانگی برمی گردد. حامد عنقا درباره این سریال: ما آقازاده را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد. حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل اجتماعی به فکر بیندازیم

شما کاربران عزیز را به تماشای این سریال جذاب و تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت اول سریال آقازاده

 

 

دانلود سریال موچین

سریال کمدی موچین به کارگردانی حسین تبریزی عنوان دیگری از محصولات نمایش خانگی ست که در این هفته پخش می شود.

اسامی بازیگران: موچین مرجانه گلچین, علی صادقی, امیر نوری, حمید لولایی, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی.

خلاصه داستان موچین: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود قسمت اول سریال موچین

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۳/۱۳
  • ۲۵۲ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی