دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

دانلود فیلم منشی مخصوص من رایگان و کامل

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ق.ظ

دانلود فیلم منشی مخصوص من رایگان و کامل محصول 1399 اثری از صالح دلدم, دانلود فیلم منشی مخصوص من رایگان و کامل با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی منشی مخصوص من رایگان و کامل جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه رایگان و کامل

فیلم منشی مخصوص من

دانلود فیلم منشی مخصوص من


 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ق.ظ کجای دنیا را عاشق کرده ای نمی دانم این روزها کجای دنیا را عاشق کرده ای اما حتم دارم هنوز، تنها که می شوی کنارِ دریاچه ای، به سنگ هایِ غمگین شنا یاد می دهی یا شاید به لباس هایِ ویترین نشسته حسرت می دهی تنت را چه می دانم شاید هم کافه ای را پیدا کرده ای که قدر سیگار کشیدنت را می داند به انضمام یک کافه چی که هر بار با اشاره ات به دیوار می خورد اما در این خانه همه چیز دست نخ

 

اسامی بازیگران منشی مخصوص من

حسام نواب صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، شهرام تیموریان، سیاوش قاسمی، ساناز نام دوست، اردشیر کاظمی، امیرحسین داودی و هاوار قاسمی

خلاصه داستان منشی مخصوص من:

منشی مخصوص من به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم در سال ۹۲ تولید شده و تا کنون نتوانسته بود مجوز اکران دریافت کند. این فیلم مضمونی کمدی اجتماعی با درون مایه سیاسی دارد.

تاریخ اکران

«منشی مخصوص من» پس از شش سال توقیف اکران آنلاین می‌شود در صورت نهایی شدن برنامه اکران آنلاین «منشی مخصوص من» سومین فیلمی است که در ایام شیوع کرونا به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

به زودی 

منشی مخصوص من حتما قاچاق می‌شود اما چاره‌ای جز اکران نداریم/ سازمان سینمایی در خدمت صاحبان زر و زور است/ منفعت چه کسانی اجازه تصویب قانون کپی رایت را نمی‌دهد؟

 

فیلم منشی مخصوص من – Monshie Makhsoose Man Film سال ساخت: 1392 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: صالح دلدم

.

 

فیلم منشی مخصوص من

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۱۸
  • ۲۹۰ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی