دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

دانلود فیلم من سیاه پوستم خرید آنلاین

جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

دانلود رایگان کامل فیلم من سیاه پوستم خرید آنلاین 1398 اثری از رفیع پیتز, دانلود فیلم من سیاه پوستم خرید آنلاین با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم من سیاه پوستم خرید آنلاینسینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه خرید آنلاین

دانلود فیلم من سیاه پوستم

دانلود فیلم من سیاه پوستم

 

نظر | توسط: نیما شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:13 ق.ظ زیباترین سلاح های تنت تو کار من را تمام کردی با آن چشم های خوب آن دست های مهربان آن نفس های گرم تو کار من را ساختی با زیباترین سلاح های تنت و این مرگ آسان نیست ... "سیدمحمد مرکبیان" برچسب‌ها: اشعار سیدمحمد مرکبیان 4 نظر | توسط: نیما دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ق.ظ پشتم را خالی می‌کنی پُشتم را خالی می‌کنی؛ می‌میرم، نمی‌افتم ... "سیدمحمد مرکبیان" - دفتر عشق: به فکر نوازش دست های منی بی آنکه بدانی

Legal, full & direct I’m Black 2019 iranian movie by Rafi Pitts فیلم من سیاه پوستم – I’m Black Film تهیه کننده: ؟ | نویسنده و کارگردان: رفیع پیتز سال ساخت: 1397 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود

خلاصه داستان من سیاه پوستم: نگاه انتقادی به سیاست‌های دولت آمریکا مبنی بر عمل نکردن به وعده‌های خود به سربازانی را دارد که برای دریافت «کارت سبز» و شهروند شدن در کشور آمریکا راهی جنگ در کشورهای مختلف شده اند، اما در پایان ماموریت خود به دلیل اینکه شماره کارت ملی ندارند «کارت سبز» دریافت نمی کنند.

خبرهای جدید از من سیاه پوستم فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» محصول سه کشور آلمان، فرانسه و مکزیک است و علاوه‌بر رفیع پیتز به عنوان کارگردان، کریستوس کاراماتیس فیلمبردار، دانیال لابارت تدوین، ملک جهان خزاعی مدیرهنری، رازوان رادولسکو و رفیع پیتز فیلمنامه نویس و تاناسیس کاراتانوس، ریتا داگر و نیکولاس سیرلیس مکزیک تهیه‌کنندگان در تولید این فیلم همکاری داشته اند.

«من سیاه پوستم» نامزد خرس طلا در برلین سال ۲۰۱۶ و برنده بهترین فیلم از جشنواره بخارست در سال ۲۰۱۶ ‌بهترین فیلم جشنواره بلگراد سال ۲۰۱۷ شده است.

تاریخ اکران فیلم من سیاه پوستم ... زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ... گالری عکس های فیلم من سیاه پوستم ...


دانلود فیلم من سیاه پوستم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۰۷
  • ۳۵۷ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی