دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

دانلود کامل فیلم خاله قورباغه

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۴ ب.ظ

دانلود کامل فیلم خاله قورباغه 1397 اثری از افشین هاشمی, دانلود کامل فیلم خاله قورباغه با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود کامل فیلم خاله قورباغه سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود کامل فیلم

دانلود فیلم خاله قورباغه

دانلود فیلم خاله قورباغه

 

قشنگ وُ خانه‌ها را پُره رنگ وُ رنگ می‌کردم اگر شاد بودم می‌رقصیدم مجلس‌ها گرم می‌کردم خواننده بودم، می‌خواندم مرگ بودم، می‌مردم خدا بودم، زنده می‌کردم زندگی می‌دادم من اما عاشق بودم بلد نبودم! "افشین صالحی" برچسب‌ها: اشعار افشین صالحی 8 نظر | توسط: نیما شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 04:35 ب.ظ خوش نوای بی نوا گفتا تو از کجائی کاشفته می‌نمائی گفتم منم غریبی از شهر آشنائی گفتا سر چه داری کز سر خبر نداری گفتم بر آستانت دارم سر گدائی گفتا کدام مرغی کز این مقام خوانی گفتم که خوش نوائی از باغ بینوائی گفتا ز قید هستی رو مست شو که رستی گفتم بمی پرستی جستم ز خود رهائی گفتا جویی نیرزی گر زهد و توبه ورزی 

فیلم خاله قورباغه - Khale Ghurbaghe سال ساخت: 1395 |پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود نویسنده و تهیه کننده: فرشته طایرپو | کارگردان: افشین هاشمی

اسامی بازیگران خاله قورباغه ... خلاصه داستان خاله قورباغه: فیلم «خاله قورباغه» از هفتم اسپند ٩۵ در دکورهای مستقر در پلاتوی بنیاد سینمایی فارابی، با طراحی‌های مجید لیلاجی و اجرای میرنظام الدین مدنی، طی ١١٠ روز توسط محمد رسولی فیلمبرداری شده است. جلوه‌های بصری فیلم را دکتر امیررضا معتمدی انجام داده و تدوین فیلم بر عهده سپیده عبدالوهاب و افشین هاشمی بوده است. ‎موسیقی متن و ترانه‌های این فیلم موزیکال که از شاخصه‌های اصلی آن به حساب می‌آید، توسط سعید شهرام، آهنگساز ایرانی ساکن امریکا ساخته و ضبط شده است. صداگذاری فیلم را نیز بهمن اردلان در استودیو بهمن انجام داده است. خبرهای جدید از خاله قورباغه این فیلم سینمایی مفرح از اوایل تابستان با شعار «فیلمی شاد و موزیکال برای همه بچه‌ها و بعضی از بزرگ‌ترها» روی پرده سینماها می‌رود. تیزر اول این فیلم، یک تیزر موزیکال است که توسط مسلم رسولی ساخته شده است. تاریخ اکران فیلم خاله قورباغه 6 تیر 97. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ... گالری عکس های فیلم خاله قورباغه ...

دانلود فیلم خاله قورباغه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۰۴
  • ۳۰۱ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی