دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

به گزارش کول دانلود قرار است که فیلم کمدی و طنز جدید خوب بد جلف 2 به همراه قسمت 11 و 12 سریال آقازاده و همچنین سریال گیسو عاشقانه 2 در شبکه نمایش خانگی پخش شوند. در این مقاله دسترسی به لینک دانلود قانونی همگی این آثار درج شده است.

این در حالی ست که در هفته گذشته در اتفاقی بی سابقه دو قسمت نهم و دهم سریال آقازاده یکجا و در قالب یک فایل تقریبا 2 ساعته پخش شد. این اتفاق به دلیل تاخیر یک هفته ای به جهت دهه نخست ماه محرم می باشد. به نظر می رسد که در واقع سازندگان آقازاده خواستند که به نوعی جبران مافات این غیبت یک هفته ای را بکنند تا همچنان به مخاطبینشان احترام گذاشته باشند. لازم به ذکر است با این که در این هفته دو قسمت از آقازاده برای علاقمندان در سایت قرار گرفت ولی هیچ گونه افزایش قیمتی را شاهد نبودیم و در واقع یک قسمت از آقازاده رایگان تقدیم به بینندگان شد

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

دانلود سریال آقازاده

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که چگونه راضیه یا مانلی سابقه با جلب توجه یک وزیر به حریم خصوصی او راه پیدا می کند و از این طریق به تهیه و تدارک یک سری مدارک (اعم از عکس، فیلم و…) می پردازد تا با این کار نیما بتواند از این وزیر یا باج بگیرد یا این که به وسیله پدر نیما، موجبات برکناری وی را از وزارت مهیا کنند و خود بحری بزرگ به این سمت بنشیند.

در قسمت نهم و دهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود ها با پیدا شدن سروکله نامزد پیشین راضیه آغاز شد. مشخص می شود که وی از مدت ها قبل راضیه را تحت نظر داشته و مرتب او را تعقیب می کرده است برای این که به این پی ببرد که وی چرا قول و قرارهایی که با هم برای ازدواج و زندگی مشترک گذاشته بودند را فراموش کرده و تا این حد تغییر شخصیت داده است. وی می کوشد تا راضیه را از خطرات راهی که انتخاب کرده است، آگاه کند ولی تلاش های او بی نتیجه است و راضیه ابراز می کند که تصمیم خود را گرفته است.

در این بین خطراتی حتی برای خود حامد نیز به وجود می آید. این کش و قوس ها تا مراحل بسیاری ادامه پیدا می کند. در بخش دیگر سریال، فلش بک های همیشگی آقازاده را داریم. جایی که به مراسم تعیین مهریه و زمان عقد و عروسی راضیه و حامد بر می خوریم. خرید سفره عقد و دیگر مسایلی که در این مواقع رایج است. پدر نیما که موقعیت را حطرناک می بیند در تلاش است که با زدوبندهایی که دارد به مقام وزارت برسد. به خاطر عدم همکاری یکی از وزرای دولت، تصمیم می گیرن زیرآب او را بزنند تا بتواند وی به جای او بنشیند.

حال باید دید که در قسمت یازدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 11 سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای این قسمت آقازاده به همراه همه قسمت های دیگر در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این سریال : دانلود سریال آقازاده

.

دانلود فیلم خوب بد جلف 2

کمدی محبوب و پرطرفدار «خوب، بد، جلف ۲» به نام فرعی ارتش سری که از بهمن ماه 98 آغاز به اکران کرد و در کمتر از 1 ماه به دلیل شیوع کرونا از نمایش در سینما ها باز مانده بود در تیرماه مجدد به روی پرده رفت ولی با افت سینماها در جذب مخاطب، راهی اکران آنلاین شد و اینک پس از سر کردن دوره 1 ماهه اکران آنلاین برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود.

سام درخشانى، پژمان جمشیدى، حامد کمیلى، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش, فرهاد آییش, امیرمهدى ژوله، مارال فرجاد، على اوجى ، شکیب شجره بازیگران خوب بد جلف 2 ارتش سری را تشکیل داده اند.

دریافت قانونی : دانلود فیلم خوب بد جلف 2

.

دانلود فصل دوم عاشقانه

سایر هنرپیشه های فصل اول عاشقانه از جمله ساره بیات , محمدرضا گلزار ، هومن سیدی و حسین یاری، منوچهر هادی را در سریال گیسو همراهی کرده اند. فصل اول عاشقانه در کنار سریال شهرزاد از محبوب ترین سریال های تاریخ شبکه نمایش خانگی بود که با استقبال بی نظیری همراه شد. شما می تونید از طریق این لینک به دانلود فصل اول سریال عاشقانه دسترسی داشته باشید.

درباره خط داستانی «عاشقانه 2؛ گیسو» هنوز اطلاعات دقق تری در دست نیست ولی این گونه که گفته شده است، درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

دریافت قانونی : دانلود فصل دوم سریال عاشقانه

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۶/۰۱
  • ۱۲۰ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی