دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

قسمت 25 سریال مانکن، قسمت 11 سریال دل، قسمت 14 کرگدن و قسمت چهارم خواب زده از این هفته به همراه فیلم های سینمایی ایده اصلی و چاقی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد. افزون بر این ها به پخش قسمت اول سریال هم گناه نیز نزدیک شده ایم. شما می توانید لینک همه این ها را از وبسایت کول دانلود، دریافت نمایید. در ضمن با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این چند اثر، به آرشیو بسیار کاملی از فیلم ها و سریال های جذاب و دیدنی ایرانی روز و قدیمی دسترسی خواهید داشت که همگی آن ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی و سریال های روز و جدید می باشد.

 دانلود قسمت 25 مانکن

مانکن، آخرین ساخته حسین سهیلی زاده با بازی محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, عارفه معماریان و رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته ا کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج ، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی می باشد.

در قسمت های اخیر مانکن دیدیم که چگونه وکیل کتی پس لودادن نقشه هایش از سوی کاوه، در پی تلافی برمی آید و وی را به زندان می اندارد سپس همتا پس از سند خوردن معدن چندین میلیادری به نام خودش، به نزد کتی می رود و می گوید که همه 7 میلیارد بدهی کاوه را پرداخت می کند ولی کتی از این بازداشت ابراز بی خبری می کند و به کلانتری می آید و با رضایت دادن و پاره کردن سفته ها کاوه را آزاد می کند و سپس وی را طلاق می دهد.

در قمست 24 این سریال شاهد آشتی کردن نهایی کتی و سلمان نیز بودیم. این دو در یک کافه با یکدیگر قرار ملافات گذاشته بودند، و کتی بابت همه کارهای خطایی که در حقش کرد هبود عذرخواهی کرد و سپس بدهی 7 میلیاردی وی را نیز بخشید و اعلام کرد که نیاز دارد برای استراحت به جای دوری برود. پس از این، سلمان به اداره آگاهی و نزد دوستش می رود تا فلش مموری حاوی اسناد انبوه از اخگر را برای دستگیری، به وی بدهد.

در این بین همسر اخگری یعنی مریم که در بیمارستان در کما بود، فوت می کند، اخگر زخم خورده در فکر انتقام و خونخواهی از همسرش است که به یک باره کتی به بیمارستان می آید تا شاید بتواند با پول او را نرم کند ولی فایده ای ندارد. اخگر به خانه سلمان در حالی که همه بچه ها (اعم از کاوه، همتا، بهرام، زیلا و…) می رود تا نقشه انتقامش را عملی کند که … 

اکنون باید منتظر ادامه این سریال در قسمت بیست و پنجم شد. شما را به دیدن این قسمت از سریال جذاب مانکن در سایت کول دانلود دعوت می کنیم. شما می توانید قسمت 25 مانکن را با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 25 سریال مانکن

 

 دانلود قسمت 11 سریال دل

سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که اکنون به ایستگاه دهم رسیده است. 

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که تلاش های مستمر مادر آرش در جهت نزدیک کردن رابی و آرش است بی نتیجه می ماند چرا که هربار با مقاومت سفت و سخت آرش روبرو می شود. رابطه می توان گفت پنهانی رستا و مهران از سوی آوا خواهر رستا کشف می شود. رستا به شرکت و گالری جواهرات بازمی گردد. برای نخستین بار از بهرام افشار نیز در سریال دل رونمایی می شود که وی که فاراب نام دارد در زندان به سر می برد ولی این جور که مشخص است قرار است که به زودی آزاد شود.

در قسمت 10 نیز شاهد علنی شدن رابطه رستا و مهران بودیم تا جایی که پدر رستا نیز از ماجرا خبردار می شود. از سویی تولد رستا نیز نزدیک است، هم خانواده وی و هم آرش در فکر تدارک برای این روز هستند. آرش که نمی داند و برای این روز درمانده است، با رابی صحبت می کند و از وی در این زمینه مشورت می گیرد و او هم پینهاد نوشتن نامه می کند. در طرف دیگر داستان شاهد عملی کردن نقشه اتابک ( به یغما بردن ثروت همسرش) و همچنین نقشه های شوهر سابق همسر دوم اتابک یعنی فاراب (با بازی بهرام افشاری) هستیم. وی که هنوز در زندان به سر می برد ولی بسیار زخم خورده و در فکر انتقام است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 11 از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 11 سریال دل

 

دانلود قسمت 14 کرگدن

کرگدن یک سریال کاملا متفاوت در ژانر هیجانی/ماجراجویی و به سبک سریال های خارجی است که کمترین شباهت را به سایر سریال های ایرانی دارد.

در این سریال مصطفی زمانی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا، مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت های اخیر دیدیم که از بقایای جسد سوخته شده درون قبر آزمایش DNA گرفته میشه، جسد نوید نیست، جسد متعلق به شخصی به نام سامان دادفر بوده. دانیال از شنیدن این نام شوکه میشه و بخاطر میاره که در گذشته شخصی به این نام به دیدارش آمده است. فلش بک به گذشته:

سامان دادفر،وکیل دادگستری یه ویدیوی وایرال شده از دانیال دیده بود و متوجه مهارت دانیال شده است. ازش درخواست کمک می کند برای اینکه بتواند حق یکی از موکلانش رو با استفاده از زور و بازوی دانیال بگیرد. همسر دادفر کسی نیست جز همان موکل دادفر، همان بیلیارد باز حرفه ای که الان برای ونوشه عظیمی و تیمش کار می کند (کیانا مرادی).

دانیال پیشنهاد همکاری با دادفر رو برای ادامه دادن روند پرونده ها رد می کنه، دادفر به اون پیشنهاد دیدن یک پیج رو میده، که مهارت های افرادی چون دانیال برای تبلیغ نیاز دارند‌. دادفر و،ونوشه برای جریان ترخیص یک بار گمرکی به اختلاف می رسند.

ونوشه می خواد که از بچه دادفر عکس داشته باشه که در زمان نیاز دادفر رو باهاش تهدید کند. افشین کیانا رو مامور انجام این کار می کند، ونوشه هم نوید رو برای انجام کار انتخاب می کند، هر دو نفر دو سری عکس متفاوت رو نشان می دهند، ونوشه در فکر این تفاوت. با یک نقشه حساب شده، نیمه شب کوروش، دادفر را برای ترخیص بار همراهی می کند،

در نیمه راه کورش به بهانه آمدن گشت بار رو آتش میزنه و همراه اون دادفر رو. همسر دادفر(کیانا مرادی) از دور شاهد این ماجرا و کشته شدن همسرشه. ونوشه جسد سوخته دادفر رو نگه می دارد برای این که جای جسد سوخته نوید جا بزند و به نوید میگه این جنازه شخصی هست که توی تصادف سوخته و از زن طرف خریده است. دانیال در تعقیب مارک متوجه میشه که مارک یک جنازه رو به مکانی پرت منتقل میکنه،در همین حین با یک صحنه عجیب روبه رو میشه دیدن نوید و رها با همدیگه!!!!!

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 14 سریال کرگدن

 

 

دانلود فیلم ایده اصلی

 

 ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی نیز دیگر اثری ست که در این هفته در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. در این فیلم بازیگران مشهوری مانند: بهرام رادان, مریلا زارعی, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, حسن معجونی, مهرداد صدیقیان به ایفای نقش پرداخته اند.

موضوع ایده اصلی که یک فیلم اجتماعی به شمار می رود، درباره جاه طلبی و زیاده خواهی افراد طبقه متوسط جامعه است که این روزها بسیار فراگیر شده است. فیلم در واقع مربوط به فساد مالی و پشت پرده مناقصات بین‌ المللی و بزرگ در سطح کشور است که در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده است و چندین بازیگر خارجی نیز در آن حضور دارند.

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم ایده اصلی

 

 

دانلود سریال هم گناه

هم گناه نام جدیدترین سریالی ست که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. سریالی بسیار زیبا و جذاب به کارگردانی مرد موفق این سال های سینمای ایران؛ مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین: پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال هم گناه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • ۲۰۱ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی