دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

دانلود فیلم جدید جهان با من برقص

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۴ ب.ظ

دانلود فیلم جدید جهان با من برقص محصول 1399 اثری از سروش صحت, دانلود فیلم جدید جهان با من برقص با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم جدید سینمایی ایرانی جهان با من برقص بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم جدید

فیلم جهان با من برقص

دانلود فیلم جهان با من برقص


زل نیما چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:35 ق.ظ از باد صبا دلم چو بوی تو گرفت از باد صبا دلم چو بوی تو گرفت بگذاشت مرا و جستجوی تو گرفت اکنون ز منش هیچ نمی‌آید یاد بوی تو گرفته بود خوی تو گرفت. "ابوسعید ابوالخیر" ا01:52 ب.ظ دیگر منتظر کسی نیستم دیگر منتظر کسمه های پیراهنت! به قوسِ قَزحِ اندامت! به این دوستت دارم

 

اسامی بازیگران جهان با من برقص

علی مصفا, جواد عزتی, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسمخانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی

خلاصه داستان جهان با من برقص:

جهانگیر (علی مصفا) که خود را در ماه‌های پایانی عمرش می‌بیند، برای زندگی سالم‌تر، ویلایی در شمال کشور را برای اقامت انتخاب کرده است. یکی از دوستان جهانگیر (کاظم سیاحی پور) از همین فرصت استفاده کرده و تمام دوستان قدیمی خود و جهان را برای گذراندن تعطیلاتی با او به این ویلا دعوت می‌کند. با گذشت زمان، همه این دوستان به نوبت سر می‌رسند و با موضوع مرگ جهانگیر روبرو می‌شوند؛ موضوعی که تاثیر مهمی روی زندگی هر کدام از این شخصیت‌ها می‌گذارد.

خبرهای جدید از جهان با من برقص

دوستان جهانگیر برای آخرین تولد او دورهم جمع شدند و همین مساله باعث می‌شود تا آنها درباره زندگی و خودشان فکر کنند… .

جوایز و افتخارات

سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی (سروش صحت) در سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر – ۱۳۹۸

دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد (علی مصفا) در سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر – ۱۳۹۸

«جهان با من برقص» در نخستین نمایش بین المللی در بخش مسابقه فیلم های اول جشنواره بین المللی فیلم شب های سیاه تالین به روی پرده رفت و مورد تحسین قرار گرفت. آذر 98

تاریخ اکران فیلم جهان با من برقص

آذر ماه 98

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

جهان با من برقص فیلمی به کارگردانی سروش صحت، نویسندگی سروش صحت، ایمان صفایی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان تولید سال ۱۳۹۷ است.

فیلم جهان با من برقص – Ba Man Beraghs Film سال ساخت: 1397 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان | نویسنده و کارگردان: سروش صحت

 

دانلود فیلم جهان با من برقص

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۲۹
  • ۸۳۵ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی