دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

دانلود کامل فیلم ربوده شده

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

دانلود کامل فیلم ربوده شده 1080p, دانلود کامل فیلم سینمایی ربوده شده سینمایی جدید با لینک مستقیم کم حجم, دانلود کامل فیلم ربوده شده کیفیت بالا عالی HD 720p ساخته بیژن میرباقری بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز خرید اشتراک ویژه Vip دانلود کامل فیلم

دانلود فیلم ربوده شده

دانلود فیلم ربوده شده

توجه کن به من توجه کن من که دلم در عطر موهایت گم شده من که به هزار بهانه صدایت زدم و همه را "تو" دیدم؛ به من توجه کن من که نشانی ات را از باران و سراغت را از مهتاب گرفتم! من که رویایت را در چشم نسیم دیدم... به من توجه کن من که گیج عطر و مست حضور توام! من که بی تو کمی خرابتر از خرابم! به من بیش از این ها توجه کن ساده است... یعنی دوستم داشته باش! با شما بودم، به من توجه کن! "حامد نیازی": اشعار حامد نیازی 3 نظر | توسط: نخواستنت شجاعت خواست، نداشتم منطق خواست، نداشتم عقل هم خواست، که نداشتم! دارو ندارم به هم ریخته چه دارم؟ چه ندارم؟ کاش از خواب بیدار شوی بیایی و ببینی میان

فیلم ربوده شده Roboodeh Shodeh Film سال ساخت: 1394 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود نویسنده و کارگردان: بیژن میرباقری | تهیه‌ کننده: جواد نوروزبیگی http://www.cooldownload.ir

لیست بازیگران ربوده شده نیکی کریمی ، سروش صحت ، روزبه بمانی ، سارا  منجزی پور ، محمد عسگری ، حسین پهلوان‌ زاده ، امیر علیان و حامد جوادی .

 خلاصه داستان ربوده شده داستان هنرپیشه زنی را روایت می کند که لپ تاپ شخصی اش سرقت شده و همین مساله دردسرهای فراوانی را برایش رقم می زند.

 اخبار فیلم ربوده شده جواد نوروزبیگی به مهر گفت: حدود ۲ ماه پیش فیلمبرداری «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری را آغاز کردیم و به تازگی فیلمبرداری توسط کیوان معتمدی به پایان رسیده و بهرام دهقانی تدوین را آغاز کرده است. وی ادامه داد: «ربوده شده» طبق فیلمنامه جلوی دوربین رفت و من به عنوان تهیه کننده جریان کلی داستان را دوست داشتم و معتقدم فیلم خوبی از آب درآمده و به همین دلیل آن را به جشنواره فیلم فجر ارسال خواهم کرد. (3 اذر 94)

 10 مهر 95 : شرط عجیب مدیران تلویزیون برای پخش تیزر کارگردان: هرچند تیزرهای «ربوده شده» کد پخش از تلویزیون دریافت کرده و حتی تصاویر روزبه بمانی از این تیزرها حذف شده است، اما هیچ کدام از تیزرهای فیلم از تلویزیون پخش نمی شود. مدیران تلویزیون از ما می خواهند که به شبکه جم بگوییم پخش تیزرها را متوقف کند تا تلویزیون ایران تیزرهای فیلم را پخش کند! تلویزیون با چنین شرطی به ایجاد چنین رابطه ای رسمیت می دهد و انگار پخش تیزرها از شبکه های ماهواره ای به خواست خود سینماگران است!

 تاریخ اکران ربوده شده 31 شهریور 95.  زمان پخش در شبکه نمایش خانگی  ... 


 

دانلود فیلم ربوده شده 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۲۳
  • ۳۶۴ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی