دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

فیلم های زن ها فرشته اند 2 ، لامینور، دوزیست و لاله که از اکران نوروز 99 به دلیل کرونا باز مانده بودند، همینک با بازگشایی تدریجی سینما ها به روی پرده خواهند رفت.

در این پست به معرفی این عناوین و همچنین در انتها به ارایه لینک دانلود قانونی آن ها از سایت کول دانلود خواهیم پرداخت. همگی فایل ها در این سایت با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید. 

 

 دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2

زن ها فرشته اند 2 در سکوت خبری و در سال 98 با بازیگرانی همچو سحر قریشی , نیوشا ضیغمی , محمدرضا شریفی نیا و همچنین با نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی: محمدحسین فرحبخش ساخته شد!

این در حالی ست که سری اول این فیلم کمدی و طنز در سال 1386 ساخته شد. نیکی کریمی، امین حیایی، مهتاب کرامتی، علی مردانه، لادن طباطبایی، لیلا اوتادی و محمدرضا شریفی نیا بازیگرانی بودند که به جلوی دوربین شهرام شاه حسینی رفته بودند.

فیلم حول محور خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس بود. زنی پولدار که عاشق شوهرش هست و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده است، در یک مسافرت که انجام نمی شود پی به خیانت همسرش پی می برد و…

این بار ولی در قسمت دوم این فیلم، سازندگان به سراغ موضوع کمدی دیگری رفته اند. پیش بینی کارشناسان این است که این فیلم از جمله امیدهای فتح گیشه 99 به شمار می رود!

شما کاربران عزیز را به تماشای این فیلم جذاب در سایت کول دانلود دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2

 

 

 دانلود فیلم دوزیست

به گزارش وبسایت کول دانلود فیلم بعدی که در شرف اکران است، دوزیست نام دارد. یک اثر کمدی دیگر به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کننده همیشگی او یعنی سعید خانی. زوج خانی و نیک نژاد در این سال ها بسیار موفق عمل کردند. از زاپاس و لونه زنبور گرفته تا الان هم دوزیست.

نویسندگی این اثر نیز باز هم با برزو نیک نژاد می باشد. این فیلم صحبت هایی پیرامون اکران آنلاین آن نیز شده بود ول سازندگان دوزیست اعلام کردند که فیلم ما از جنس پرده است و باید حتما در سالن های سینمایی اکران شود!

جواد عزتی ، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، لیلی فرهاد پوری، الهام اخوان و پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و سعید پورصمیمیهنرپیشه های دوزیست هستند. در خلاصه داستان دوزیست آمده است که حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم دوزیست 

 

 

 دانلود فیلم لامینور

پیش از این گفته می شد که فیلم جدید مهرجویی، سنتوری 2 خواهد بود ولی بعد از خبرهای کنسل شدن این پروژه به یک باره لامینور به زبان ها افتاد. گرچه صحنه های سنتور زدن بازیگر زن فیلم، برخی ابهاماتی را در جلوی دید بیننده گذاشته است.

نویسندگی لامینور به گونه مشترک با وحیده محمدی فر و داریوش مهرجویی ، تهیه کنندگی کار بر عهده رضا درمیشیان بوده است.

از نکات جالب توجه دیگر این اثر حضور کاوه آفاق خواننده نسل نو موزیک راک کشور در آن می باشد که برای بسیاری از علاقمندان می تواند جالب توجه باشد. گرچه آفاق پیش تر ها نیز در فیلم رخ دیوانه البته تنها به حالت خوانندگی موسیقی تیتراژ با آن اثر شرکت کرده بوده است!

علی نصیریان, پردیس احمدیه, سیامک انصاری, بیتا فرهی, علی مصفا, مهرداد صدیقیان, بهناز جعفری, کاوه آفاق, امرالله صابری, رضا داودنژاد,دیبا زاهدی, سیامک ادیب و فریماه فرجامی در فیلم لامینور حضور دارند!

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم لامینور

 

 

  دانلود فیلم لاله

و اما آخرین فیلمی که از اکران نوروز جا مانده بود .... فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد درباره زندگی لاله صدیق، قهرمان اتومبیل رانی ایران است و چالش ها و مشکلاتی که این راننده حرفه ای با آن مواجه بوده را به تصویر کشیده است.

ایرج نوذری , سارا امیری , سام قریبیان , لیلا اوتادی , میترا حجار , نیکی کریمی , همایون ارشادی , آزیتا حاجیان , محمد صادقی, محمد متوسلانی بازیگران لاله را تشکیل داده اند.

این فیلم از جمله جنجالی ترین و پرحاشیه ترین فیلم های تاریخ سینمای ایرانی می باشد که در سال 92 کلید خورده بود و حتی در ابتدا قرار بود در امریکا و با بازیگران هالیوودی ساخته شود ولی بنا بر دلایلی به هر تریبی که بود پس از چندین سال به پایان رسید و اکنون آماده اکران شده است.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم لاله

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • ۱۶۴ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی