دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

دانلود قسمت هشتم سریال قورباغه با حذفیات

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

دانلود سریال قورباغه قسمت هشتم با حذفیات اثری از هومن سیدی, دانلود قسمت 8 هشتم سریال قورباغه با حذفیات پخش شده 20 بهمن 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود قسمت هشتم 8 سریال قورباغه با حذفیات جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با حذفیات

سریال قورباغه قسمت هشتم

دانلود سریال قورباغه

چیزی جستجو کنم و دوست بدارم درختِ عریانِ زمستان را، برگ‌های خشکِ خزان را وُ باد را وُ بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ق.ظ من در تو ناممی بگریمُ او تکه تکه‌هایم را چون پاره‌های بلوری شکسته گِرد آورَد! عشقت بدترین عادات را به من آموخت! بانوی من! به من آموخت شبانه هزار بار فال قهوه بگیرم، دست به دامن جادو شومُ با فالگیرها بجوشم! عشقت به من آموخت که خانه‌ام را ترک کنم، در پیاده روها پرسه زنمُ چهره‌ات را در قطرات بارانُ نورِ چراغ ماشین‌ها بجویم! ردِ لباسهایت را در لباس غریبه‌ها بگیرمُ تصویرِ تو را در تابلوهای تبلیغاتی جستجو کنم! عشقت به من آموخت، که ساعتها در پیِ گیسوان تو بگردم... ـ گیسوانی که دخترانِ کولی در حسرتِ آن می‌سوزند! ـ در پِیِ چهره وُ صدایی که تمام چهره‌ها وُ صداهاست! عشقت مرا به شهر اندوه برد! ـ بانوی من! ـ و من از آن پیشتر هرگز به آن شهر نرفته بودم! نمی‌دانستم اشکها کسی هستند و انسان ـ بی‌اندوه ـ تنها

 

اسامی بازیگران سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی

خلاصه داستان من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

خلاصه قسمت های اخیر قورباغه: اپیزود ۷ قورباغه در جایی آغاز می شود که رامین کاملا در ویلای نوری مستقر شده و اینک با آدم های آن ویلا دمخور شده است. این همنشینی و مجاورت باعث مشکلاتی نیز شده است. مهم تر از همه این ها، اختلافات و درگیری های لفظی رامین با سروش بود. سروش به شدت از ورود رامین به ویلا، ناراحت و در مواقعی حتی مشکوک نیز است. وی حتی این موضع خود را به نوری نیز انتقال می دهد که او نمی پذیرید. رامین در حیاط ویلا با دختری آشنا می شود که لیلا، خواهر نوری می باشد. بین این دو حرف هایی رد و بدل می شود و در همین هنگام است که سروش سر می رسد. وی باز هم با رامین کلنجار می رود و حتی او را تهدید می کند که دیگر حق ندارد کنار لیلا قرار بگیرد. یکی دیگر از افراد نوری که با دستور وی به بالای پشت بام رفته بود تا از وسایل نوری در برابر بارندگی محافظت کند، به ناگاه سر می خورد و از ارتفاع به پایین می افتد. یک سقوط بسیار وحشتناک. به سرعت او را به بیمارستان می برند. گرچه زنده می ماند ولی پا و دنده هایش می شکند. رامین و لیلا در راه برگشت از بیمارستان یک بار دیگر در کنار یکدیگر در ماشین قرار می گیرند و باز هم صحبت هایی بین این دو به میان می آید. رامین سعی می کند که لیلا را در جریان حقیقت ماجرای هیپنوتیزم کردن برادرش قرار بدهد ولی در نهایت لیلا متوجه می شود که وی در جریان این موضوع شده و می خواهد به زعم خودش او را از برادرش دور کند.‌ بنابراین از رامین جدا شده و او را از ماشین بیرون می کند. به محض پیاده شدن رامین از ماشین لیلا، مامورین آگاهی سر رسیده و انگار که در تعقیب او بوده باشند، وی را فورا دستگیر کرده و به اداره آگاهی می برند. در آنجا مافوق آن ماموری که وظیفه بازجویی و رسیدگی به پرونده رامین را بر عهده داشت، در حال بازجویی در رامین بود تا مشخص شود که چگونه در روزی که وی در اختیار این مامور بوده، آزاد می شود و از آن سو مامور آگاهی زخمی شده است. رامین که متوجه شده آن مامور به دلیل برخورد مواد مذکور اتفاقات آن روز از ذهنش پاک شده، بنابراین از فرصت استفاده کرده و داستانی دیگر را روایت می کند. وی می گوید در روزی که تحت بازداشت بوده است مامور از او می خواهد که درباره گرفتن تست اعتیاد از طریق فرانک، با او همکاری کند تا یک آزمایش جعلی را تشکیل دهند. همچنین رامین بیان می کند که حال غیرطبیعی مامورین به خاطر استفاده از نوعی مواد مخدر بوده و برای همین در یک پیچ به بدنه ماشین برخورد کرده و زخمی شده است. سرهنگ آگاهی با این اظهارات در نهایت تعجب دستور بازداشت مامور خود و آزادی رامین را می دهد. رامین پس از آن دوباره به نزد نوری می رود. وی که دیگر مطمین شده است، پرونده اش مختومه شده است در تلاش است تا پولی را که به عنوان تهیه کردن پاسپورت جعلی به شخصی داده بود را پس بگیرد ولی…

زمان پخش قسمت هشتم قورباغه 20 بهمن 99

قورباغه مجموعه ای نمایشی داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است: انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

 

سریال قورباغه – Ghurbaghe Serial سال ساخت: 1398 |پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود ژانر : درام | تهیه کننده: علی اسدزاده | نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

قسمت هشتم سریال قورباغه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۱/۱۷
  • ۱۰۳ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی