دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

دانلود فیلم کلمبوس محصول 1397

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹ ب.ظ

دانلود رایگان کامل فیلم کلمبوس محصول 1397 اثری از هاتف علیمردانی, دانلود فیلم کلمبوس محصول 1397 با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم کلمبوس محصول 1397 سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه محصول 1397

دانلود فیلم کلمبوس


دانلود فیلم کلمبوس

 

آواز خواندی برای چشم هایم با چشم هایت برای لب هایم با لب هایت برای تنم با تنت آواز خواندی من با چشم ها و لب هایت انس گرفتم با تنت انس گرفتم چیزی در من فروکش کرد چیزی در من شکفت من دوباره در گهواره کودکی خویش به خواب رفتم و لبخند آن زمانم را بازیافتم □ در من شک لانه کرده بود دستهای تو چون چشمه ای به سوی من جاری شد و من تازه شدم من یقین کردم یقین را چون عروسکی در آغوش گرفتم و در گهواره‌ی سالهای نخستین به خواب رفتم در دامانت -که گهواره رویاهایم بود - و لبخند آن زمان به لب هایم برگشت با تنت برایم لالا گفتی چشمهای تو با من بود و من چشمهایم را بستم چرا که دست های تو اطمینان بود بدی تاریکی‌ست شب ها 

فیلم کلمبوس – Kolombos Film سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: علی قایم مقامی | نویسنده و کارگردان: هاتف علیمردانی

اسامی بازیگران کلمبوس فرهاد اصلانی, سعید پورصمیمی, شبنم مقدمی, مجید صالحی, هانیه توسلی و فریده سپاه منصور

خلاصه داستان کلمبوس: جدیدترین ساخته علیمردانی کمدی متفاوتی است

خبرهای جدید از کلمبوس این فیلم پر بازیگر زمستان سال گذشته در سکوت کامل خبری تولید شد و قرار است آذرماه امسال در سینماها اکران شود. / 30 مهر 97

تاریخ اکران فیلم کلمبوس آذر 1397.





دانلود فیلم کلمبوس

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۸/۰۷
  • ۲۴۱ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی