دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود رایگان سریال

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 1080p, دانلود فیلم سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم, دانلود سریال جدید ایرانی, سایت دانلود سریال ایرانی

کلمات کلیدی

دانلود قسمت 23 سریال ماه و پلنگ

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم بازگشت لوک خوش شانس

سریال رویای فرمانروای بزرگ 14 آذر 95

دانلود قسمت 48 سریال رویای فرمانروای بزرگ

سریال رویای فرمانروای بزرگ 15 آذر 95

دانلود قسمت 49 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم چهار اصفهانی در بغداد

دانلود فیلم 7 ماهگی

دانلود برنامه 35 با حضور حبیب رضایی

دانلود قسمت 47 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود فیلم جنجال در عروسی

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار

دانلود فیلم گاو زخمی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم نفس های آرام کورش تهامی

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم پدیده

دانلود قسمت 46 سریال رویای فرمانروای بزرگ

دانلود قسمت 45 سریال رویای فرمانروای بزرگ | 11 آذر 95

دانلود سریال عاشقانه محمدرضا گلزار

دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

دانلود سریال هم سایه ها

دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم خماری

دانلود فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم صد سال به این سال ها

دانلود برنامه آبان چیستا یثربی

دانلود قسمت ششم کلاه قرمزی ایرانی 6 فروردین

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ

دانلود قسمت ششم کلاه قرمزی ایرانی 6 فروردین 1397 1080p, دانلود قسمت ششم کلاه قرمزی ایرانی 97 با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود قسمت ششم کلاه قرمزی ایرانی 97 برنامه جدید ساخته ایرج تهماسب با حضور مهمان برنامه بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip دانلود قسمت ششم کلاه قرمزی ایرانی

دانلود کلاه قرمزی 97

دانلود قسمت ششم کلاه قرمزی 97

 

هایِ تو خیره می‌شوم به لب‌هایِ تو بوس می‌کنم دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم به‌خواب می‌روم، تو را خوب نگاه می‌کنم می‌روم به دست‌هایِ تو می‌رسم به‌آن کشیده‌یِ تمیز! دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم. بر دست‌هایِ تو دست می‌کشم به صورتم می‌زنم گرم می‌شوم موهایَ‌ت را به‌دست می‌گیرم وُ از دست‌هایِ تو رد می‌شوم خود را می‌آویزم! می‌میرم وُ زنده می‌شوم دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم. از لب‌هایِ تو کام می‌گیرم از چشم‌هایِ تو نام از موهایِ تو بالا می‌روم از رویِ تو، رویا می‌چینم وُ... دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم. "


کلاه قرمزی 97 - Kolah Ghermezi سال ساخت: 1395 | پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: حمید جبلی | نویسنده و کارگردان: ایرج تهماسب

فرار هنرمندان و اضافه کنیم به این فهرست گوشه‌نشینی جمع کثیری از هنرمندان به نام از سیما، مدیون همین نگاه تحجرآمیز جنابعالی به هنر و هنرمند است. امروزه کمتر تهیه کننده و کارگردانی است که با آرزوی پخش تیزر اثرش از شبکه‌ی بی‌محتوای جم فکر نکند. بی‌تدبیری در حوزه‌ی مدیریت حداقل در تجربه اینجانب با جنابعالی چیزی به جز ایجاد بی‌اعتمادی و دور شدن از مردم و از سوی دیگر از طریق آنتن ملی سیما به مردم آدرس غلط و دروغ گفتن را صواب می‌دانید یا غیر صواب؟ چهار بار اعلام رسمی از آنتن سیما و رسانه‌ها توسط جنابعالی و شبکه دو مبنی بر پخش جدید کلاه قرمزی ۹۶ با ریز اطلاعات جدید عروسک‌های جدید و غیره بدون هیچ‌گونه توافق و مکتوبی صواب می‌دانید یا غیر صواب؟» زمان پخش قطعی کلاه قرمزی سری جدید مجموعه "کلاه قرمزی" به کارگردانی ایرج تهماسب، نوروز امسال پخش می شود. این برنامه که سال گذشته بعد از حواشی فراوان سرانجام پخش نشد امسال قرار است در نوروز ۹۷ روی آنتن برود. این مجموعه در ۱۵ قسمت پخش می شود.

مهمان کلاه قرمزی 6 فروردین 97 نامشخص. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 6 فروردین 97 ساعت 20 از شیکه 2 سیما. لینک های دانلود کلاه قرمزی اول 6 فروردین 97 با 2 کیفیت عالی 720p، کم حجم 480p دانلود از سرور اپرا Kolah Ghermezi E06 720p.mkv - 377.3 MB Kolah Ghermezi E06 480p.mkv - 222.9 MB لینک ها همزمان با پخش آماده خواهند شد جهت آگاهی از آپلود فایل ها به تلگرام ما بپیوندید. دانلود کلاه قرمزی 97 قسمت ششم پخش شده در 6 فروردین 97 با حضور مهمان برنامه لینک مستقیم رایگان با دو کیفیت عالی و کم حجم

دانلود قسمت ششم کلاه قرمزی 97

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • ۳۴۸ نمایش
  • raul gonzales

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی